Boka plats på gruppträningspass

GRUPPTRÄNINGSSCHEMA
Måndagar
17:30 Funktionell träning 55min
(träning på sin egen plats med kroppen som belastning och/eller individuella redskap, lugnare tempo med fokus på att bygga upp en stabil kropp)
19:00 Cirkelfys 75min
(stationsträning med delad utrustning, fokus på kondition & uthållighetsstyrka)

Onsdagar
18:00 Styrka & kondition MIX 55min
(varierat upplägg för träning av styrka & kondition)
19:00 WOD - `Workout Of the Day´ 55min
(instruktör presenterar träningsupplägg för styrka & kondition som deltagarna utför på egen hand)

Torsdagar
16:30 Anpassad träning för nybörjare & seniorer 60min

(anpassad träning för seniorer & nybörjare utifrån målgruppens behov)
18:00 Boxträning 75min
(träning av kondition & styrka med inspiration från kampsport, fasta par under träningspasset)
19:30 Uthållighetsfys 75min
(stationsträning med fokus på stabilitet, styrka & kondition speciellt anpassat för motionärer och idrottare


Söndagar
17:30 Yogainspirerad träning
för stabilitet & rörlighet 60min
(träning på sin egen plats med kroppen som belastning med fokus på stabilitet & rörlighet)

Boka din plats via följande länk:

Om du saknar giltigt träningskort för att boka plats på gruppträning eller i gymmet vänligen fyll i kontaktformulär via följande länk: